Cine îmi va livra produsele comandate?
Comenzile sunt livrate cu ajutorul unui serviciu de curierat.
Cât dureaza livrarea?
Comenzile efectuate în intervalul luni - vineri vor fi livrate într-un interval de 24 ore – 72 ore.
Comenzile facute vineri (dupa ora 16.00), sâmbătă și duminică vor fi livrate în zilele de marți sau miercuri ale săptămânii următoare.
Atenție! În preajma sărbătorilor sau în timpul campaniilor comerciale de tip Black Friday, durata de livrare se poate modifica.
Cât costă transportul?
Transportul diferă de la un produs la altul, în funcție de dimensiuni, greutate, distanță etc. De aceea, costul de transport vă este comunicat la alegerea produselor și a adresei de livrare.
Cum urmăresc livrarea?
După plasarea comenzii, vei primi pe e-mail un cod cu care vei putea vedea în orice moment starea comenzii tale.
De ce nu am primit toate produsele comandate?
Există mai multe motive pentru care nu ai primit toate produsele:
Dacă ai verificat toate posibilitățile menționate mai sus și produsele încă lipsesc, contactează-ne la 0728.928.702 sau 0722.298.892
Cum procedez dacă produsele nu ajung la timp?
Comanda poate întârzia fata de timpul de livrare standard (24-72 ore) din motive care țin de serviciul de curierat. Dacă între timp nu mai ai nevoie de produse, putem activa procedura de Retur, respectând regulile acestui proces.
Ce fac dacă nu mai doresc un produs?
Poți solicita returnarea unui produs în maxim 14 zile calendaristice de la data la care ai primit comanda, cu respectarea Politicii de Retur.
Ce fac dacă în colet găsesc un produs cu defect?
Dacă găsești în coletul tău un produs care prezintă defecte, atunci ești obligat să nu utilizezi produsul în scopul în care acesta a fost achiziționat.
Produsul se va returna împreună cu factura fiscală și formularul de retur, completat integral iar contravaloarea comenzii/produsului va fi returnată după îndeplinirea tuturor procedurilor legale.